מה לחפש ואילו מאכלים להימנע בעת קניות באינטרנט

לפני שתתחיל לקנות מזון באינטרנט, חשוב לדעת כמה דברים. ישנם יתרונות רבים בקניית המצרכים שלך באינטרנט, אך יש גם כמה טעויות שאסור לך לעשות. הנה כמה הנחיות שיעזרו לך לקנות מזון באינטרנט בהצלחה. המשך לקרוא כדי לגלות מה לחפש, ואילו מאכלים להימנע.

מה הם היסודות של קניות מזון באינטרנט?

ישנם כמה כללים בסיסיים שעליך לבצע בעת קניות באינטרנט. ראשית, הקפד לבדוק את המחירים והכמויות של כל פריט. לאחר מכן, צור חשבון. זה דורש שם כניסה וסיסמה. מומלץ לשמור מידע זה במחשב שלך. כמו כן, זכור לבחור חלון תאריך ושעה למשלוח.

כלל בסיסי נוסף הוא להפוך את הקניות שלך לקלות ככל האפשר. אתה יכול להשתמש במסננים כדי לצמצם את החיפוש לפי קטגוריות משנה. עדיף גם אם תוכלו לסנן את החיפוש לפי מחיר, מותג ומרכיבים. בדרך זו, לא תצטרך לגלול בין רשימות אינסופיות. בנוסף, המוצרים צריכים להיות מסומנים בבירור תכונה תמונות באיכות טובה. כך גם לגבי מרכיבים, אלרגנים ותאריכי תפוגה.

כלל בסיסי נוסף הוא להימנע מהוצאות יתר. קניות באינטרנט מקטינות את הסיכוי לבזבוז יתר, מכיוון שאתה יכול להוסיף או להסיר פריטים לפי הצורך. אתה יכול גם להגדיר זמן לאיסוף או משלוח, מה שמפנה יותר זמן לפעילויות אחרות. קניית המצרכים שלך באינטרנט היא גם פחות מלחיצה מאשר למהר בחנות בשעות השיא.

אם אתה מזמין מצרכים באינטרנט, הקפד לבחור איסוף על שפת המדרכה. זה יחסוך לך כסף וזמן, וזה נוח יותר מאשר הזמנת מזון נמסר. איסוף המדרכה הוא הטוב ביותר עבור אנשים עסוקים או אלה עם ילדים קטנים, כי זה לא דורש לצאת מהמכונית. בנוסף לאיסוף המדרכה, ברוב החנויות יש מקומות חניה מיוחדים בהם הם יטענו עבורך את המצרכים שלך לרכב. איסוף המדרכה מועיל במיוחד אם יש לך מכונית עם מושבים לרכב ונוח במזג אוויר גרוע.

מהם היתרונות של קניות מזון באינטרנט?

קניות מזון באינטרנט מקל על השוואת מותגים ומוצרים רק כמה קליקים. אתה יכול גם לבדוק את גודל המוצרים, המרכיבים ועובדות התזונה. כמו כן, לא תצטרך לדאוג לשעות העמוסות של חנות פיזית. אתה יכול לבצע הזמנה באופן מקוון, ואז לחזור לאסוף אותה בכל פעם שנוחה לך. בין אם אתם בתקציב ובין אם אתם רק מחפשים מציאה, קניות מקוונות יקלו על חייכם.

קניית מזון באינטרנט יכול לחסוך לך זמן. למעשה, זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף, שכן חנויות מקוונות לא צריך לשלם עבור שטח פיזי. אתה יכול לגלוש במעברים מתי שאתה רוצה, מבלי לדאוג להמונים או לאחר לעבודה. בנוסף, תוכלו להזמין אוכל לאירוע מיוחד מבעוד מועד, והוא יועבר ממש לדלתכם!

גורם הנוחות הוא אחד היתרונות החשובים ביותר של קניות במכולת מקוונת. אתה צריך רק מחשב או חיבור אינטרנט טוב כדי לקנות באינטרנט. יתרון גדול נוסף הוא שאתה לא צריך לשאת איתך מזומנים. אתה יכול לשלם באמצעות כרטיסי אשראי או כרטיסי חיוב. קניית מזון באינטרנט מפחיתה גם את החשיפה שלך לחיידקים מסוכנים שניתן להפיץ בחנויות צפופות.

לבסוף, קניות מכולת באינטרנט מקטין את הסיכוי של רכישות דחף ופסולת. בעבר, קניות במכולת מחייבות אתכם להסתובב ולבלות זמן רב בהליכה במעברים. עם קניות באינטרנט, אתה יכול לקנות בדיוק את מה שאתה צריך ולא לשלם יותר ממה שאתה צריך. זה גם עוזר לך לדבוק בתקציב שלך. עם מצרכים שנמסרו ישירות לדלתכם, גם אתם תחסכו זמן וגז. בנוסף, אם אתה משתמש בשירות משלוחי מכולת, תפחית את כמות הפחמן הדו חמצני שמשתחרר לאטמוספירה.

טעויות להימנע בעת קניות מזון באינטרנט

רכישת מצרכים היא פעילות נפוצה שאמריקאים רבים עושים על בסיס קבוע, ומבלים בממוצע 1.6 שעות בכל שבוע במכולת. למרות שזה אולי נראה כמו תהליך פשוט, ישנן מספר טעויות נפוצות שעלולות לגרום לטעויות יקרות. לדברי מריסה מור, דיאטנית קולינרית ואינטגרטיבית, קניות במכולת צריכות להיות תהליך חלק וקל.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כאשר קונים מזון היא קניית דחף. אמנם נחמד למצוא עסקה מדהימה, אך כדאי להימנע מקניית דחפים. קניית מזון בכמויות גדולות היא כמעט אף פעם לא רעיון טוב – זה בסופו של דבר יעלה לך יותר כסף. במקום זאת, בחר בכמויות קטנות ונוחות יותר.