קניית מכונת קפה

קניית מכונת קפה יכולה להיות חוויה מרגשת לכל מי שנהנה לשתות קפה. אבל מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?

איזו מכונת קפה הכי טובה למתחילים?

קבלת מכונת אספרסו ביתית היא דרך נהדרת ליהנות משקאות הקפה האהובים עליך בבית. אם אתה מתחיל, חשוב לבחור מכונה שתספק לך חוויה חלקה ועקבית. ישנן מכונות רבות בשוק המציעות מגוון רחב של אפשרויות קפה, אך חשוב לבחור מכונה עם עיצוב פשוט ופקדים קלים לשימוש.

Breville Bambino היא מכונת אספרסו בינונית שאידיאלית למתחילים. הוא כולל שרביט חור אחד ולחץ נמוך לפני-אינפוזיה כדי להבטיח מיצוי מדויק. זה מקל על חליטת אספרסו, והוא מוכן לצאת לשלוש שניות בלבד.

אם אתם מחפשים מכונה שהיא סבירה ונוחה לשימוש, נסו את Breville Bambino Plus. הוא כולל גוף נירוסטה וכד זכוכית גדול כדי לחלוט כמות גדולה של קפה בכל פעם. הוא מצויד גם בשרביט אדים ידני, וזה נהדר לתרגול לאטה לאטה.

ה- Gaggia Classic Pro הוא מכונה טובה נוספת לבחירה למתחיל. הוא כולל פאק גדול, המסייע להבטיח מיצוי אחיד. עם זאת, זה עדיין לא קל לשימוש כמו Breville Bambino Plus, וזה לא מייצר את קצף החלב הקטיפתי שהבמבינו פלוס מייצר.

מכונה טובה נוספת שיש לקחת בחשבון היא The Breville Barista Touch. מכונה זו כוללת מטחנה מובנית, כך שקל לטחון קפה במכונה. יש לו גם מרכז בקרת מסך מגע, שמקל על השליטה בתהליך הבישול. זה מגיע גם עם בקרות מתקדמות ומגוון רחב של אפשרויות שתייה.

איך למצוא מכונת קפה שמתאימה לך?

בין אם אתם מחפשים להכין את הקפה היומי שלכם או שהם חובבי קפה, יש שם מכונת קפה שתתאים לתקציב שלכם ולדמיון שלכם. ממכונות אספרסו ועד קופסת שעועית אל כוס ועד לשפוך הצנוע, יש מכונת קפה שתתאים לדמיון שלך. חלקם אפילו מגיעים עם מילוי ללא תחתית! הטריק הוא לבחור איזה מהם להשיג. מלבד מכונת הקפה הברורה, תרצו לשקול כמה גורמי מפתח לפני שתקנו מכונת קפה. למרבה המזל, ישנם מאות מכונות קפה בשוק לבחירה. החלק הטוב ביותר הוא שלא תצטרכו להוציא הון. אתה יכול להשיג את מכונת הקפה הזולה ביותר בשוק תמורת 180 דולר נמוכים. אם אתה מוכן לבזבז כל כך הרבה, תתוגמל במכונה שתשרת אותך היטב.

אילו סוגים של מכונות קפה יש?

בחירת מכונת הקפה הנכונה היא מכריעה ליהנות מכוס קפה טעימה. מכונות קפה מגיעות במגוון סגנונות שונים, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלה.

אחד הסוגים הפופולריים ביותר של מכונות קפה הוא יצרני קפה טפטוף. הם קלים לשימוש ויש להם מוניטין להכנת כוס קפה טובה. הם גם נוטים להיות לא יקרים. רוב יצרני הקפה הטפטופים יכולים להכין קפה לאחד עד ארבעה אנשים. בחלק מהמכונות יש אפילו מטחנות מובנות.

סוג פופולרי נוסף של מכונת קפה הוא מכונת האספרסו. הוא משתמש בלחץ כדי לכפות מים דרך פולי קפה טחונים דק. זה נותן למשקה טעם עבה ועשיר. ניתן להכין אותו בבית או במסעדות. למכונות היקרות יותר יש גם שליטה רבה יותר בתהליך הבישול.

Aeropress היא מכונת קפה קטנה המופעלת ביד היוצרת משקה דמוי אספרסו. המכונה משתמשת במסנן מתכת רשת כדי לחלץ שמני טעם. זה גם קל לניקוי. יש לו ידית בצד לשימוש קל.

ישנם גם סוגים שונים של מכונות קפה POD. תרמילים הם כמוסות דחוסות המלאות בקפה. סוג זה של קפה הוא אפשרות נוחה למשפחות קטנות. תרמילים אינם מיוצרים מפולי קפה טריים והם אינם ניתנים למחזור. הם גם יקרים יותר לפעול בטווח הרחוק.